Serviciile „custom writing” ne permit să integrăm în activitatea noastră, o parte a procesului de „copywriting”, specializat pe tipul textelor de vânzări. Copywriting este un domeniu cuprinzător, preponderent în zona de marketing.

Cu toate că nu rezonăm întru totul cu tipul acesta de scriitură, ne-am însușit câteva particularități ale copywriting-ului pe care le putem valoriza, în limitele a ceea ce este real, în cadrul promovărilor de produse.

Studiind acest aspect al textului de vânzări, am înțeles funcțiile cheie ale unui conținut potrivit pentru orice tip de promovare. Procesul comunicării care implică promovarea de produse, schimbă puțin regulile jocului, clasificând participanții la acțiune între clienți și furnizori.

Odată cu definirea polilor de comunicare, procesul de cauză și efect în interschimbul comunicațional, se manifestă în baza unui principiu destul de simplu: nevoia clientului și safisfacerea acesteia de către furnizor.

Un text de vânzare bun este acela care spune o poveste pe înțelesul tuturor. Încadrează conceputul de „win-win” în relația „client-furnizor„. Clientul devine mai informat, înțelegându-și nevoia tot mai bine, iar cel care livrează scoate în evidență benefiiciile produsului său.

Sunt trei aspecte de luat în considerare atunci când formulăm un text pentru vânzări: idee, valoare, publicul țintă(buyer persona).

Conținutul trebuie să graviteze în jurul unei singure idei. Prin ceea ce scriem, scoatem în evidență valoarea produsului la care se adaugă datele sale tehnice. Valoarea este cea care determină satisfacerea nevoii pe care clientul o are!

Clientul caută să umple acel gol al necesității lui. Dacă regăsește în produsul tău valoarea care să corespundă acelei necesități, misiunea promovării a fost îndeplinită.

De multe ori se comite greșeala de a se îndepărta de la realismul lucrurilor, generând texte care să dezvolte așteptări peste măsura produselor sau care să nu corespundă în totalitate cu ceea ce este.

Considerăm importantă sinceritatea în promovare. Nimic mai mult, nimic mai puțin! Pentru fiecare nevoie există un produs care să corespundă. Poate că nu este cel mai bun, dar este cel potrivit! Se poate și comerțul cu bun simț.

Exemplificăm:

De moment„, pentru că se adaptează nevoii prezente a clientului. „De durată„, pentru că poate să genereze efecte pe termen lung. Nu suntem cei mai buni. Nici nu intenționăm să fim! Căutăm să fim corecți, aducând beneficii ambelor părți. Reiterăm: se poate și comerțul cu bun simț.

Puterea cuvântului” are o strategie foarte simplă în promovoarea propriilor servicii: oferă soluții de moment cu efect de durată! În funcție de cerere și în acord cu tipul de activitate.

Valoarea materialelor noastre este determinată de originalitatea textelor și respectarea standardelor de scriitură. Ne adresăm celor care caută să ofere forma potrivită tipului de conținut prin care să se faciliteze comunicarea scrisă, indiferent de activitate.

Succes!