Caracteristicile generale ale procesului descrierii rămân aceleași, indiferent de subiect sau idee. Păstrăm punctul central al descrierii, putem adăuga elemente narative în formatul conținutului, scoatem în evidență particularitățile definitorii activității.

Prin asociere cu alte elemente(piață de consum, parteneri, competitori, clienți), prin structurarea elementelor specifice ansamblului, aducem în atenția cititorului „acel ceva” care face diferența dintre „unul” și „mulți”.

Acuratețea în cadrul descrierii nu trebuie să lipsească. Scopul este acela de a-l face pe cititor să înțeleagă cât mai clar cine suntem, cum am luat naștere, cu ce ne ocupăm și care sunt șansele ca ceea ce avem de oferit să corespundă nevoilor pieței.

Se respectă etapele standard care ajută la formarea unui material tip „descriere”, întregul format al conținutului îndeplinind condițiile necesare pentru a genera un profil corect, clar și conform cu realitatea.

Imaginile și elementele grafice sunt necesare în tehnica descrierii. Nu doar că ordonează considerabil informația, ci oferă claritate și confirmă afirmațiile cu privire la subiect.

Structural, descrierea unei activități trebuie să cuprindă următoarele elemente:

  • Denumire activitate
  • Formă de organizare
  • Nume identificare acționari
  • Definirea activității sub forma unui rezumat
  • Descriere activitate
  • Evidențiere servicii
  • Situare în raport cu parteneri, competitori, clienți
  • Strategia de funcționare
  • Modul de promovare

Dorești să spui lumii cine ești și cu ce te ocupi? Fii fără griji! Te putem ajuta.

Spune cine ești!